Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące wysyłki, a także odbioru osobistego towaru w naszym sklepie.
Jeśli towar znajduje się w naszym magazynie wysyłka zamówienia z reguły następuje tego samego dnia, w którym zostało złożone lub następnego dnia roboczego. Uwaga: wyjątkiem są koła, których czas wysyłki może wynieść 1-3 dni roboczych mimo oznaczenia „Dostępny w magazynie”.
Jeśli towar jest dostępny na zamówienie (z magazynu centralnego), wysyłka może potrwać 3-10 dni roboczych.
Podane terminy są uwarunkowane wcześniejszym opłaceniem zamówienia lub wyborem dostawy za pobraniem.
W przypadku gdy termin dostawy miałby ulec wydłużeniu skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o tym. Będziesz mieć wtedy możliwość rezygnacji z zamówienia, a jeśli zostało ono wcześniej opłacone zwrócimy całość środków na wskazane przez Ciebie konto.
Koszt wysyłki: 10,99 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24h od momentu wysłania paczki.
Darmowa wysyłka od 399 zł.
Koszt wysyłki: 12,99 zł
Koszt wysyłki za pobraniem: 16,99 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24h od momentu wysłania paczki.
Darmowa wysyłka od 399 zł.
Koszt wysyłki: 15,99 zł
Koszt wysyłki za pobraniem: 18,99 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24h od momentu wysłania paczki.
Darmowa wysyłka od 399 zł.
Koszt wysyłki: 149,00 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24-48h od momentu wysłania paczki.
Umożliwiamy również klientom odebranie zamówienia osobiście w naszym salonie: BMW Smorawiński, ul. Obornicka 235, 60-650 Poznań. Po odbiór prosimy kierować się do Działu Części i Akcesoriów (podając swoje dane z zamówienia). Zamówienie odbierane osobiście można opłacić bezpośrednio w sklepie internetowym lub na miejscu w salonie (gotówką lub kartą płatniczą).
Podane terminy doręczenia paczki są terminami przewidywanymi, jednak nie są one przez kurierów gwarantowane. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnione doręczenie przesyłki ani za zniszczenie przesyłki w trakcie transportu. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, widocznych śladów otwierania lub braku którejkolwiek pozycji z zamówienia należy sporządzić przy kurierze protokół szkody. Uwaga: protokół szkody jest podstawą do rozpatrywania reklamacji przez firmę kurierską.
W przypadku wybrania dostawy za pomocą paczkomatów InPost: przy odbiorze paczki z paczkomatu prosimy dokładnie sprawdzić paczkę czy nie ma uszkodzeń, czy nie ma śladów jej otwierania lub czy nie jest otwarta i czy wszystkie zamawiane produkty są w środku. W przypadku wątpliwości prosimy otworzyć paczkę przed kamerą paczkomatu. Jeśli produkty są uszkodzone lub zamawianego produktu nie ma w paczce należy niezwłocznie zgłosić reklamację za pomocą ekranu paczkomatów. Sprawy zniszczenia lub kradzieży towaru w czasie transportu firma InPost rozpatruje wyłącznie poprzez reklamacje złożone w momencie odbierania paczki poprzez ekran paczkomatu.
Otrzymuj najlepsze oferty jako pierwszy