• Gwarancja oryginalnych produktów BMW
  • 21 dni na zwrot
  • Największy wybór produktów BMW w Polsce

Wysyłka

Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące wysyłki, a także odbioru osobistego towaru w naszym sklepie.

Realizacja zamówienia

Jeśli towar znajduje się w naszym magazynie wysyłka zamówienia z reguły następuje tego samego dnia, w którym zostało złożone lub następnego dnia roboczego. Uwaga: wyjątkiem są koła, których czas wysyłki może wynieść 1-3 dni roboczych mimo oznaczenia „Dostępny w magazynie”.

Jeśli towar jest dostępny na zamówienie (z magazynu centralnego), wysyłka może potrwać 3-10 dni roboczych.

Podane terminy są uwarunkowane wcześniejszym opłaceniem zamówienia lub wyborem dostawy za pobraniem.

W przypadku gdy termin dostawy miałby ulec wydłużeniu skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o tym. Będziesz mieć wtedy możliwość rezygnacji z zamówienia, a jeśli zostało ono wcześniej opłacone zwrócimy całość środków na wskazane przez Ciebie konto.

Paczkomaty InPost

Koszt wysyłki: 10,99 zł
Koszt wysyłki za pobraniem: 12,99 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24h od momentu wysłania paczki.

Darmowa wysyłka od 399 zł.

Kurier DPD

Koszt wysyłki: 15,99 zł
Koszt wysyłki za pobraniem: 18,99 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24h od momentu wysłania paczki.

Darmowa wysyłka od 399 zł.

Kurier CAT (przesyłki gabarytowe)

Koszt wysyłki: 149,00 zł
Koszt wysyłki za pobraniem: 249,00 zł
Termin doręczenia: większość naszych paczek dostarczana jest w ciągu 24-48h od momentu wysłania paczki.

Odbiór osobisty

Umożliwiamy również klientom odebranie zamówienia osobiście w naszym salonie: BMW Smorawiński, ul. Obornicka 235, 60-650 Poznań. Po odbiór prosimy kierować się do Działu Części i Akcesoriów (podając swoje dane z zamówienia). Zamówienie odbierane osobiście można opłacić bezpośrednio w sklepie internetowym lub na miejscu w salonie (gotówką lub kartą płatniczą).


Podane terminy doręczenia paczki są terminami przewidywanymi, jednak nie są one przez kurierów gwarantowane. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnione doręczenie przesyłki ani za zniszczenie przesyłki w trakcie transportu. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, widocznych śladów otwierania lub braku którejkolwiek pozycji z zamówienia należy sporządzić przy kurierze protokół szkody. Uwaga: protokół szkody jest podstawą do rozpatrywania reklamacji przez firmę kurierską.
W przypadku wybrania dostawy za pomocą paczkomatów InPost: przy odbiorze paczki z paczkomatu prosimy dokładnie sprawdzić paczkę czy nie ma uszkodzeń, czy nie ma śladów jej otwierania lub czy nie jest otwarta i czy wszystkie zamawiane produkty są w środku. W przypadku wątpliwości prosimy otworzyć paczkę przed kamerą paczkomatu. Jeśli produkty są uszkodzone lub zamawianego produktu nie ma w paczce należy niezwłocznie zgłosić reklamację za pomocą ekranu paczkomatów. Sprawy zniszczenia lub kradzieży towaru w czasie transportu firma InPost rozpatruje wyłącznie poprzez reklamacje złożone w momencie odbierania paczki poprzez ekran paczkomatu.

 

Szczegółowe zasady dostawy:

  1. Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez klienta w zamówieniu lub do wybranego przez klienta paczkomatu.
  2. Aktualny cennik dostaw dostępny jest powyżej, przy czym ceny dostawy w nim wskazane nie dotyczą dostaw produktów wskazanych w poniższych punktach 3. do 7.
  3. W przypadku zamówienia przez klienta produktów gabarytowych (koła, elementy karoserii, rowery itp.) lub produktów w ilościach hurtowych (tj. powyżej 5 sztuk danego produktu), a także w przypadku zamówienia jednorazowo produktów o łącznej wadze przekraczającej 20kg lub wymiarach przekraczających 41 x 38 x 64 cm, koszty ich dostawy mogą zostać w sposób indywidualny określone przez sprzedawcę. Sprzedawca poinformuje klienta o wysokości tych kosztów dostawy. Jeżeli klient w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania informacji od sprzedawcy nie potwierdzi chęci przekazania zamówienia do realizacji, zamówienie zostanie przez sprzedawcę anulowane, a koszty zwrócone, chyba że co innego wynika z treści zamówienia.
  4. W przypadku dokonania przez klienta jednego zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 399zł brutto, nie będzie pobierana opłata za przesyłkę objętych tym zamówieniem produktów, z tym zastrzeżeniem, że zamówienie to nie może dotyczyć produktów gabarytowych lub produktów w ilościach hurtowych (wysyłanych za pomocą kuriera CAT), w przypadku zamówienia których w zakresie kosztów ich dostawy zastosowanie będą miały każdorazowo zasady uregulowane powyżej w ust. 3.
  5. W przypadku złożenia przez klienta zamówienia przy płatności „za pobraniem” i nie odebrania przez niego zamówionych produktów, a następnie chęci ponownej ich dostawy, zostanie on obciążony kosztami pierwszej dostawy tych produktów do klienta oraz kosztami ponownej dostawy tych produktów. W takiej sytuacji jednak ponowna dostawa produktów będzie zrealizowana wyłącznie po uprzednim opłaceniu przez klienta złożonego przez niego zamówienia, w tym wskazanych powyżej kosztów dostawy.
  6. W przypadku złożenia przez klienta zamówienia, które miałoby być dostarczone poza granice Polski, klient powinien skontaktować ze sprzedawcą, w celu ustalenia indywidualnych zasad realizacji tego zamówienia, w tym również kosztów dostarczenia produktu.
  7. W przypadku podania przez klienta niepełnych lub błędnych danych uniemożliwiających realizację zamówienia przez sprzedawcę (np. nieprawidłowy adres wysyłki, nieprawidłowe dane kontaktowe) i braku wskazania prawidłowych danych w ciągu 3 dni roboczych od zwrócenia się o ich wskazanie przez sprzedawcę lub w przypadku braku w ogóle możliwość kontaktu z klientem w tej kwestii z uwagi na błędne dane kontaktowe, zamówienie zostanie przez sprzedawcę anulowane.
Gwarancja oryginalnych
produktów BMW
Największy wybór
produktów BMW w Polsce
21 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy