• Gwarancja oryginalnych produktów BMW
  • 21 dni na zwrot
  • Największy wybór produktów BMW w Polsce

Zwroty

Klient ma 21 dni na zwrot zakupionego towaru od momentu jego otrzymania. Zwrotu można dokonać bez podania przyczyny. Towar musi być nieużywany i kompletny.

W przypadku, jeśli na zakupiony produkt składa się więcej niż jeden element wszystkie elementy składowe zamówienia muszą być zwrócone.

Nowość! Od teraz możesz skorzystać z Wygodnych Zwrotów:

Jeśli nie chcesz korzystać z Wygodnych Zwrotów, poniżej znajdziesz 4 proste kroki do zwrotu:
Krok 1

Ściągnij i wydrukuj Formularz Zwrotu

Krok 2
  • Wypełnij wymagane pola w formularzu
  • Jeśli chcesz wymienić towar na inny opisz to w sekcji „Powód zwrotu” i dodaj informacje gdzie mamy nadać przesyłkę
    • Jeśli wymiana będzie możliwa wyślemy Tobie nowy towar
    • Jeśli wymiana nie będzie możliwa poinformujemy Ciebie o tym i dokonamy zwrotu środków
Krok 3
Spakuj paczkę:
  • Włóż produkt w oryginalne opakowanie, spakuj do paczki i zabezpiecz w taki sposób, żeby produkt nie przemieszczał się w kartoniku oraz żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu
  • Dołącz dowód zakupu (paragon lub faktura)
  • Dołącz wypełniony formularz zwrotu
Krok 4
Paczkę wyślij na adres:

Dealer BMW Smorawiński
ul. Obornicka 235
60-650 Poznań
Tel.: +48 515 148 839
z dopiskiem: ‘BMWsklep.pl – zwrot’

W przypadku braku któregoś z powyższych elementów odezwiemy się do Ciebie mailowo lub telefonicznie z prośbą o uzupełnienie brakujących danych.

Zwrot środków następuje w czasie do 14 dni od momentu dostarczenia paczki pod wyżej wskazany adres.

Pieniądze zwracamy tą samą metodą, którą została dokonana płatność za zamówienie. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe lub płatność była wykonana za pobraniem środki zostaną zwrócone na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. Jeżeli dowodem zakupu jest faktura, przed zwrotem środków wyślemy Tobie mailowo korektę faktury z prośbą o potwierdzenie otrzymania korekty faktury.


Dla bezpieczeństwa, zalecamy wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej. W ten sposób wiesz, kiedy paczka do nas dotarła.

Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia produktu w czasie przesyłki.

Jeśli towar jest niekompletny, nosi ślady używania lub został zniszczony w transporcie (np. został porysowany), to niestety nie będziemy mogli uznać zwrotu. W takim przypadku odsyłamy produkt na koszt Klienta na adres wskazany w formularzu zwrotu.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Gwarancja oryginalnych
produktów BMW
Największy wybór
produktów BMW w Polsce
21 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy